středa 29. března 2023

Dřevěný zajíc k pověšení

 Dřevěný zajíc k pověšení

Ráda bych Vám představila ještě poslední letošní novinku pro velikonoční dekorování, i když tito zajoši mohou myslím zdobit vaše domovy nebo chalupy celoročně... 



Zatím je mám v těchto  třech barvách, tedy opět bílá, šedá, hnědá... A zdobím kvítky jak mne to zrovna napadne... 


Krásně se vyjímají třeba na jednoduchém zeleném věnečku, ale slušet jim to bude třeba i na ratanovém, proutěném ap. 

Samozřejmě je můžete pověsit kamkoliv samostatně na háček, na kliku i jinam...

Pro letošní rok je to myslím poslední druh dřevěných zajíců ode mne... Ale nikdy neříkám nikdy... :-)


Už teď jsem zvědavá, kteří  zajoši se vám budou líbit nejvíce... 

Tak snad máte z čeho vybírat... A já Vám je hned utíkám "nasázet" na eshop!

pastudomov.cz

Jinak se mnou pojedou i v sobotu na jarmark do Malečova! 

♥ ♥ ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat