středa 5. června 2019

Bezinková limonáda bez cukru

Bezinková domácí limonáda a letošní bezinkování


Máme tu zase bezinkovou sezónu v plném proudu, tak toho musíme náležitě využít, že? Už jste byli na bezinkách? My ano... A ještě se chystáme... To abychom nasušili i na zimu na čaj...

Teď u nás tedy v tom horku frčí hlavně domácí bezinková limonáda, kterou děláme úplně bez cukru...


Je to tááák jednoduché!
Květy neoplachuji, aby tam zůstal balohodárný pyl, jen z nich  nechám odlézt případný hmyz...
Pak stačí zalít květy bezinek vodou, nechat stát 24 hodin v chladu, potom slít, přidat šťávu z čerstvého citronu a je to!!! Všechny prospěšné látky Vám tam zůstanou, nemusíte se s ničím vařit a nic složitě připravovat a opravdu máte lahodnou osvěžující limču, na které si pochutnáte! Kdo to nezvládnete bez cukru, přislaďte třeba trochou medu... Určitě chutná nejlépe vychlazená!
Je to rychlá verze nekvašené limonády.


Jinak jsem naložila samozřejmě bezinky i na sirup... Recept z mého blogu najdete zde: Bezinkový sirup
Jen jsem letos přidala i trochu pokrájeného zázvoru, aby měl pak sirup větší říz a cukru jsem dala jen polovinu... 



Ostatní bezinky sušíme na zimu na čaj, až přijdou zimní neduhy...


Tak Vám všem přeji příjemné letní osvěžení s bezinkami! 
♥ ♥ ♥







4 komentáře:

  1. Pavli,jsi moc šikovná ženská.Máš všechno hezky nafocené.
    Asi ti závidím.
    Ne.Fakt ti závidím.
    Přeji krásné dny a těším se tvé další příspěvky,Štěpánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, moc děkuji za pochvalu! :-) je to asi tím, že mně to všechno mooooc baví! Hezké dny! Pavla

      Vymazat
  2. Pavli, máš krásně nafoceno. :-) Na šťávu se také chystám. Já ji pak ale moc nepiji, protože nemám ráda sladké pití. Zkusím podle Tebe s poloviční dávkou cukru a se zázvorem. Třeba mi to tolik vadit nebude. ;-)
    Přeji krásný sluníčkový den!
    D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já sladké pití též moc nemusím, ale dávám si sirupu méně a někdy ještě přidávám i citron! :-) Krásné dny! Pavla

      Vymazat