středa 25. dubna 2012

Andělka v jemných tónech

Tak jsem konečně ušila jednu andělku také k nám domů, už jsem si  to  dlouho slibovala... :-)
Tahle bude strážit naši domácí pohodu...



Na šatičky jsem použila ručně háčkovanou starou halenku, kterou jsem dostala od mé tety... 
Takže opět malá "recyklace" i se vzpomínkou na moc milou starou paní, která ji háčkovala...


Šatičky jsem dozdobila háčkovanou růžičkou... 


A ve stejném tónu jsem obháčkovala i srdíčko na doplnění...


Ty háčkované růžičky mne moc baví... :-)

















6 komentářů:

  1. Pavlínko obdivuji Tvou šikovnost,andělka a vůbec vše,co prošlo Tvýma rukama,je nádhera.
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli,je to zase nádhera,která je dodělaná do sebemenšího detailu. Krása. Přeji aby vás pohoda neopouštěla a anděla hlídala vaše rodinné štěstí. J

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná,taková romantická,jemná a něžná,moc se ti povedla!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, moc krásná andělka a vůbec všechno Tvé nové čmanění:o). Jemné a něžné. Máš u mě na blogu ocenění, tak snad Tě to potěší;-D. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlo, andelka je krasna. Moc se mi libi to jemne ladeni. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná Bílá paní - strážkyně...♥

    OdpovědětVymazat