čtvrtek 12. dubna 2012

Visačky ze starých fotografií

Trochu jsem si  pohrála s papírem...
Staré  fotografie  jsem nalepila na tvrdý papír, obšila drobnými perličkami a přivázala stužky...








Cedulky jsou oboustranné, takže mohou viset i v prostoru... U nás našly své místo na lustru nad jídelním stolem...




5 komentářů:

  1. A tady je pro změnu smajlík s úplně vyvalenýma očima!! ..taky aspoň 6x!....
    Nádherné zpracování...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ty perličkové jsou úžasné,to se nehcám inspirovat!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že si stejně jako moje milá žena libujete v různých dekoracích a DIY záležitostech. :-) Moje to doslova miluje. Já jsem spíše na ty praktičtější věci. Zařizuji teď třeba projekt patrového domu na klíč, protože se konečně budeme stěhovat z bytu, sice většího, ale do vlastní domu! :-)

    OdpovědětVymazat