úterý 24. prosince 2013

Vánočně od nás...

Vánočně od nás...


Miluji vánoční světýlka, vánoční vůni, vánoční atmosféru... 

  

Už byl u nás Ježíšek... :-)


Jako rok co  rok balíme dárečky do našitých  vánočních  pytlíčků... Ušetříme za balící  papír a nemusíme pak uklízet a vynášet hromady papíru do  sběru... :-)



Tak krásný a pohodový  štědrý večer Vám všem! :-)

6 komentářů:

  1. Milá Pavli, u vás to je jako v pohádce!!!Prostě překrásné!! A s těmi pytlíčky to je skvělý nápad!!Taky si to tak na příští vánoce udělám!!Já jsem vaším tvořením unesena! Požehnané vánoce! Elli

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vánoce u Vás doma - moc krásná pohoda a pytle jsou boží nápad ...... díky , užívjte si dál krásné dny plné pohody a lásky Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, krásné fotky .....Přeji pohodové prožití vánočních svátků a krásný Boží Hod ..... Marki

    PS: Ty pytlíčky jsou super nápad !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční pytlíčky jsou originální....moc pěkné. Krásný a pohodový čas. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den, Pavli. Ocitla jsem se v nádherné pohádce. Taková krása! Připadala jsem si jako doma, jen se natáhnout mezi polštářky na gauči a čekat, až zazvoní Ježíšek. ;-)
    A nápad s látkovými sáčky je geniální. Děkuju za krásnou inspiraci a přeju vydařený a šťastný nový rok.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Pavlo, tak jsem se díky Marki šla podívat, jak máte zarámovanou tu televizi a nezústalo jen u ní - objevila jsem váš kouzelný, sladěný a krásně vymyšlený a ušitý svět. Určitě se zase zastavím.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat