sobota 22. dubna 2017

Mazanec z tvarohového těsta

Velikonoční mazanec z tvarohového těsta


Je mi jasné, že s receptem na velikonoční mazanec přicházím... pozdě... :-)
Ale vkládám si ho sem hlavně proto, abych ho pak při další příležitosti našla, protože nám moc chutnal! :-)



Recept je opravdu snadný, rychlý, chutný... Tak, jak to mám ráda! :-) Bez kynutí... hezky vláčný...
  

V míse si nejprve smíchejte všechny suché ingredience... (mouky, cukry, prášek do pečiva, sůl), pak přidejte vše ostatní a zpracujte v těsto, které nechte asi 20min. odpočinout pod utěrkou.
Pak z těsta utvořte bochník, pložte na pečící papír, pomašlujte vajíčkem, posypte třeba ještě plátky mandlí a pečte v předehřáté troubě 170 stupňů asi 20minut. Potom navyšte teplotu o 20 stupňů a dopečte dozlatova. 
Hotový mazanec vyzkoušejte zapíchnutím špejle, pokud zůstane po vytáhnutí suchá, je upečeno! :-)



My jsme si na něm o Velikonocích všichni pochutnali! :-)
♥ ♥ ♥





 

 

5 komentářů:

  1. Mně teda rozhodně nevadí zkusit mazanec i po Velikonocích!:) Takže ukládám recept a myslím,že ho vyzkouším určitě dříve, než za rok:D Svůj jsem ještě totiž nikdy nepekla, většinou nás podaruje tchýně, jooo, jsem ostuda:D Ale ten tvarohový, ten mě teda láká!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Veronikou viz. výše - netřeba mazanec péci pouze 1x ročně, špetka soli však třeba, i když pan Werich by určitě nesouhlasil, co třeba a netřeba, on by dal jistě koření a mnoho-li? Přiměřeně :o), zvláště, když jde o takovou dobrou věc, ta se musí zopakovat a myslím, že děti nebo mužské polovičky to jen ocení! Také jsem pekla, klasický, chutnal nám a tak jsem receptík i s fotkami také přidala na blog k dobru. Tvarohový také ráda vyzkouším. Přeji krásný zbytek neděle :o) Peťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně. Vyzkouším. Díky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je přesně recept pro mne, mám takové těsto moc ráda, hotové je vláčné a odpadá několikahodinové kynutí. Děkuji a přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Pekla jsem je výborný, měkoučky a budu zase.

    OdpovědětVymazat