neděle 29. listopadu 2015

Aventní dekorace místo věnce

Aventní dekorace místo věnce


Je tu první adventní neděle... Krásný předvánoční čas plný vánočních  světýlek a vůní.... :-)
Každý  rok chystám adventní věnce... Letos jsem adventní věnec prostě "neumotala"... Venku deštivo, nechtěloi se mi nikam na chvojí, hřála jsem se hezky doma v teple... :-) Tak jsem vytvořila rychlou dekoraci z toho, co jsem měla po ruce. 


Starý šuplík jsem jen naplnila mechem a doplnila svíčkami a šiškami. Hotovo během chvilinky! :-)



Krásnou a pohodovou první adventní neděli Vám všem!  

♥ ♥ ♥







 

9 komentářů:

  1. Ahoj Pavli,po dlouhé době jsem Tě našla!!Já mám velikou radost ,bývala jsem na Tvém blogu od začátku.Máš tady moc krásého tvoření a dnešní vešer si musím vše prohlédnout!Měj krásný advent,moc Tě zdraví Dája_Duha

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, moc krásné dekorace. Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi originálny,krásny a jednoduchy advent. "veniec"sa ti podaril.Mne sa páči veľmi!!!!
    Pauli a chcem sa opýtať k tomu písmu čo máš v úvode blogu (Pohoda a ..)to máš robené na pc, alebo ako vlastne????D a k u j e m :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je přesně můj styl...krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně! Starý šuplík! To je bezva nápad a vypadá to překrásně!Také musím napsat: přesně můj styl!

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, krásné! Přeji krásný advent, Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  7. I já mám ráda tuhle jednoduchost. Moc se mi tvé vánoční vyladění se svíčkami Pavlo líbí.
    Krásný předvánoční čas.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne, čisté, prírodné, nostalgické... Super! :) Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera!!! Vždyť to nemusí být vždy klasika :-) Většinou platí, že čím jednodušší, tím hezčí.
    Krásný advent Anny

    OdpovědětVymazat