neděle 6. ledna 2019

Z mé šicí dílny

Novoroční úklid u mne v dílně


Ve své dílně nedělám vánoční úklid, ale novoroční úklid. Jednoduše proto, že do poslední chvíle před Vánoci vždy chvátám se zakázkami pro Vás, aby to k Vám stihl Ježíšek donést, a tak na úklid si nechávám až začátek roku, protože mezi svátky si uděluji volno. Volno od práce i od úklidu, jen si prostě užívám vánoční pohody. :-)


Popravdě ve své dílně miluji i takový ten pracovní nepořádek, ale vůbec neškodí  jednou za čas látky zase hezky poskládat a  přerovnat, nitě srovnat podle barev pro lepší přehled a samozřejmě uklidit všechny odstřižky látek, nití, papírů a tak dále...



Ve své dílně mám spoustu potřebných věcí k práci, ale i nepotřebných věcí, co mám ráda, nebo se mi k nim vážou nějaké vzpomínky, a tak sem prostě patří. 



Mám tu i věci rozešité, jako jsou třeba tyhle panenky andělky, které už dlouho přehazuji z místa na místo a nemohu se dokopat k tomu je dodělat... 


 
Mám tu i takové, které jsou prostě mé, neprodejné, jako je třeba takhle v džínové bundičce a háčkované čapce s růží. 



Hlavní v mé dílně je určitě můj stařičký šicí stroj, na kterém vše šiji a nedám na něj dopustit. Je to starý šlapací Singer, ale mám na něm přidělaný motůrek, takže šlapat tedy nemusím... :-)
I ten jsem hezky promazala a vyčistila... 



Z velkého úklidu  mám radost a od zítřka se tedy zase vrhám do  pracovního nasazení s čistým stolem...
♥ ♥ ♥




22 komentářů:

  1. Je to nádhera. . Už dlouho se chci naučit sit .. letos se do toho pustím.. mějte se hezky.. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :-) Tak s chutí do toho!!! Ať se daří! Pavla

      Vymazat
  2. Tak tomu říkám krásná dílna.Já si musím vystačit s jídelním pultem ve 2+1,ale nestěžuji si.Tohle je můj nesplnitelný sen.Tak se alespoň ráda kochám a sním....Máš to opravdu krásně vyladěné,prostě tam se musí šít s obrovskou chutí.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko děkuji! Také jsem začínala na jídelním stole, stříhala po zemi a tak... Pak jsem měla malou dílničku z balkonu... a nyní už mám několik let svou dílnu z bytu po babičce... :-)

      Vymazat
  3. Pavli, to je nádhera! Dílna i tvoje andělky..prostě boží! Ať ti jde práce krásně od ruky! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc Ti děkuji za pochvalu i přání! ♥ Krásné dny! Pavla

      Vymazat
  4. Ty nitě srovnané podle odstínů - to je paráda pro oko. A Andělky jsou krásné. Tak ať se ti od zítra zase dobře šije a vůbec tvoří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji! To víš, že v naklizené dílničce se to šije hezky.... :-) P.

      Vymazat
  5. Krásna dielnička, prajem veľa tvorivých nápadov a úspešný týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu i přání! :-) Též přeji krásné a pohodové dny! Pavla

      Vymazat
  6. Pavli,

    v takové dílně to musí jít "samo" na stařičké Singrovce !
    Ta velká andělka na stroji je úžasná !

    Ať se daří !


    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, děkuji! Však já na tu svou stařičkou Singrovku nedám dopustit.... ♥ Krásné dny! P.

      Vymazat
  7. Máš úžasnou dílničku Pavlí, vůbec se nedivím, že z tvých rukou vznikají nádherné Andělky, skřítci a všechny báječné dekorace. Máš šikovnost v rukou. Moc obdivuji tvůj vkus na zařizování a doplňky.
    Ála
    P.S. Až budeš mít čas na skřítka pro mne, ozvi se na mail. Děkuji. Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc Ti děkuju! No vidíš... Skřítek pro Tebe... Klidně mi písni mail, do jakých tónů ho chceš sladit, vyfotí Ti látky k výběru... :-) P.

      Vymazat
  8. Pavlo,
    wau tak tomu se říká dílna snů, nádhera !
    Moc se mi líbí tvá andělka v riflovém :-)
    tak ať se tvoření daří i v novém roce !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji za pochvalu i přáníčko! ♥ Krásný a pohodový rok Ti přeji! Pavla

      Vymazat
  9. WAU! Tak takú prekrásnu dielničku som fakt ešte nevidela! Máš to tam nádherné! A ten priestor, pracovný stôl a všetky tie drobnôstky, ktorými si to tam doladila! Nemôžem sa vynadívať! V takej dielničke sa musí pracovať jedna radosť!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu mé dílny, jsem za ten prostor moc ráda! :-) Když si vzpomenu, jak jsem začínala na jídelním stole a stříhala po zemi..... :-) Děkuji a přeji pohodové dny! Pavla

      Vymazat
    2. Aha, tak vo fázi tvorenia na jedálenskom stole v kuchyni som práve ja teraz:-) A dúfam, že budem aj ja raz mať svoj malý ateliérik a budem si ho môcť zariadiť podľa seba... Krásny víkendík. Ľubica

      Vymazat
    3. Tak to moc držím palceeeee!!! Krásnou neděli! Pavla

      Vymazat
  10. Hezký večer Pavli, krásná a prostorná dílnička. Andělky moc obdivuju. Já jsem svou první o Vánocích darovala... Udělala radost. Můžu se prosím zeptat, kde kupujete tělovou látku na Andělky? Přeji hodně krásných nápadů a tvůrčí inspirace i v letošním roce. VeronikA

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, Veroniko! Děkuji za pochválení i milé přání! :-) Já mám tu tělovou ještě ze starých zásob, objednávala jsem tady: https://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=225782 Jinak Vám též přeji mnoho příemných chvil při vaše tvoření v novém roce! Pavla

    OdpovědětVymazat