čtvrtek 24. března 2016

Peříčková vajíčka

Peříčková  vajíčka

 Dostala jsem spoustu  krásných  peříček od maminky...  

Peříčka jsou nádherná, jedno hezčí, než druhé... tak jsem je jen tak nasypala do mísy a položila na ně pár vyfouklých  vajíček... Pro mne nádherná dekorace sama o sobě!




Tak mi to  ale nedalo... a alespoň pár jsem jich  nalepila na polystyrenové kraslice... 



 Polystyrenová vajíčka jsem opatřila očkem z drátku k zavěšení... Pak je jednoduše natřela disperzním lepidlem a peříčka na ně nalepila kolem dokola... Tvrdé  konce peříček jsem odstříhala, aby peříčka hezky přilnula... 


Přeji krásné a pohodové Velikonoce! 

A děkuji všem perličkám, kachničkám, pštrosům, pávům a ostatním "pipinkám" ! 

♥ ♥ ♥










3 komentáře:

  1. Krásná peříčka, jednoduchá a milá dekorace. :-)I tobě pohodové Velikonoce! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paji, nááááádhera !!!! Přeji ti krásné Velikonoce ..... Marki

    OdpovědětVymazat