úterý 12. října 2021

Upcyklace

 Nově natřené džbány

Staré džbány dostaly nový kabát... 

To bylo tak... Od jedné moc milé duše, co předělávala svou kuchyň na moderní, jsem dostala staré džbány... Celkově se mi barevně moc nehodily, ale zrovna jsem si rozbila svou oblíbenou vázu na květiny... A protože poslední dobou mám v oblibě zelené tóny, tak jsem popadla barvy, džbánky a už to jelo...

Džbány jsem jen odmastila klasickým jarem, osušila a na nátěr použila barvy typu Balakryl... Odstíny si  buď můžete namíchat sami, nebo v tónovacím studiu v domě barev si  jednoduše vybere odstín, který se Vám líbí a ten Vám namíchají na počkání.

    

 Já prostě nic nevyhodím a vždy raději upcykluji a pak mám o to  větší radost, když slouží dál a ještě lahodí oku... Co říkáte? 

    

Že jim to sluší? A květinám v nich to bude jistě slušet také! 

Třeba se ten tip někomu z Vás bude hodit, než se rozhodnete zbavit se starých  kousků... 

   

A natřít můžete kde co... Já si ke džbánkům sladila barevně i dřevěné staré podtácky, co jsem také dostala jako vyřazené...

   

   

Krásné podzimní dny Vám všem! 

♥ ♥ ♥



19 komentářů:

  1. Teda, je to nádherné, skvělý nápad!!! Moc děkuji za inspiraci! Krásné podzimní dny přeji. Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a také přeji krásné a pohodové podzimní dny! :-)

      Vymazat
  2. Úžasný! Miluji zelenou a džbánků mám spoustu - každý pes jiná ves, tak určitě vyzkouším. Děkuji za inspiraci! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééé to je nádherné mám hodně džbánků určitě též něco vyzkouším.

      Vymazat
    2. Děkuji, těší mne, že jste u mne našla inspiraci! :-)

      Vymazat
  3. Krásná proměna. Před pár lety jsem udělala to samé, ale to jsem ladila do bílo-černé kombinace. Je čas na změnu. Ty jemné přírodní tóny mají něco do sebe .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé.. i ta bíločerná kombinace musela být krásná! :-)

      Vymazat
  4. Pavli, parádní nápad. Džbány vypadají skvěle. Já takhle před léty natírala květináče dětem do pokoje ať jim ladí s výmalbou;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé... Mám ráda, když to ladí a barvičky miluju :-)

      Vymazat
  5. Nádhera, děkuji za inspiraci.
    Přeji pohodové dny.
    Liba 🍁🍂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a také přeji pohodové dny! :-) Pavla

      Vymazat
  6. No paráda ! Inspirativní nápad pro mne !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mne těší, že jste u mne našla inspiraci! :-) Krásné dny! P.

      Vymazat
  7. Teda to je nádhera.Džbánků mám hodně.Díky za inspiraci.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, těší mne, že jste u mne našla inspiraci! :-) P.

      Vymazat