neděle 9. ledna 2022

Dřevěné domečky v pastelových tónech

 Dřevěné domečky v pastelových barvách

Nový elán s novým rokem a já se pustila do barevných domečků, tentokrát v pastelových tónech...


Můj kočičák mi musí všude asistovat, takže i u focení nesmí chybět... Trpělivost mi vždy dojde, když něco popadá... :-)


Letošní novinkou jsou i sestavy domečků v atypických tvarech, které budu nabízet jako komplety více kousků dohromady... Zrovna tak v klasické bílé variantě...


Tak snad se Vám budou nové  tvary domečků i nové barvičky líbit...? Samozřejmě budu dál malovat i ty mé klasické bílé...


Tyto nové  kousky už najdete v nabídce na mém eshopu zde: 

pastudomov.cz

Tak pohodový nedělní barevný večer Vám všem!

♥ ♥ ♥

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! :-) Snad se budou zákazníkům líbit... :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    Vaše práce je velmi kreativní a zajímavá,klobouk dolů.
    Je možné vidět vaše díla i v obchodě nebo jen přes e shop?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám za pochvalu mé tvorby. :-) Mám jen svůj eshop, nebo vidět je můžete jedině v mé dílně v Ústí nad Labem. :-)

      Vymazat