pátek 29. dubna 2022

Dřevěné veverky

 Dřevěné veverky

Miluji veverky. Letos k Valentýnu jsem jednu takovou dostala a moc se líbila i kamarádkám... Tak jsem je zařadila také do nabídky i pro Vás... Doufám, že se Vám budou líbit tak, jako mně... 

 


Veverku si  můžete vybrat buď sedící, nebo běžící... ve dvou barvených  kombinacích... zrzavohnědou nebo černou...


 
Vyjímat se budou jak doma, tak venku... Třeba v zahradě na stromě, nebo v pergole na trámu, či  jednoduše na polici... 


Já se ji chystám umístit na zábradlí terásky, kam ke mně dříve jedna veverka chodila... Doma se mi Honza směje, že jsem jí říkala "ahoj veveruško"... Už jsem ji ale dlouho neviděla... tak si  tam na její počest dám jednu dřevěnou... Ještě zvažuji, zda ji uchytit na kolíčky, nebo jednoduše přilepím... 

Jsem zvědavá, jaké veverky se Vám budou líbit více... Zda ty sedící, nebo běžící... A zda se vůbec budou líbit... Vždycky je to takové napjaté, vzrušující  očekávání, když vypustím do nabídky nějakou novinku... 



Nějakou určitě umístíme i někam do zahrady... Třeba na plotě jí to  sluší, co říkáte? 


Veverky najdete již na mém e-shopu

pastudomov.cz

Hezký den Vám všem a užijte si  krásný víkend! 

 ♥ ♥ ♥





1 komentář:

  1. Pavli, jsou fantastické. Určitě objednám a líbí se mi obě.
    Vlaštovky jsou taky nádherné. Lenka.

    OdpovědětVymazat