středa 13. května 2020

Metrové andělky

Andělky na můj e-shop


Vlastně jsem si vždycky myslela, že až otevřu svůj nový e-shop pastudomov.cz, budou tam jako první tyhle veliké metrové andělky... 
Ale předběhly je hlavně domečky a roušky a na samotné andělky došlo konečně až teď...


Tak jsem tedy ušila první čtyři holky andělské, které oblékly šaty, křídla a vylétly konečně na můj e-shop do nabídky pro Vás...
Najdete je zde v kategorii Andílci, andělky.




Andělka pro Vás může být třeba symbolem anděla strážného Vašeho domova, nebo třeba takovou vítací andělkou někde u vstupu Vašeho domu, či bytu... 
Oblíbené jsou i jako narozeninové dárky, svatební dary, dárky k promocím, či jen tak pro radost, nebo z lásky... 
Také jako poděkování paní učitelce nebo na rozlučku s odcházející kolegyní ap.



Každá andělka má za krkem očko k pověšení, takže ji můžete zavěsit, aby vynikla její štíhlá postava, nebo ji můžete někam posadit, jako vidíte zde...



Andělky Vám mohu ušít i na objednávku v šatech dle Vašeho přání a podle přání také učesat buď drdůlky, nebo uplést copánky... 
Svá přání mi můžete napsat na mail 
pastu@centrum.cz
nebo na můj Instagram či Facebook.

♥ ♥ ♥




2 komentáře: