pátek 21. června 2024

Tvrdý voskový olej Hahn color

 Kuchyňské desky dostaly nový nátěr


Tak jsem využila, že jsem byla pár dní skoro sama doma, nemusela vařit, a pustila jsem se tedy do  nového nátěru pracovních kuchyňských desek. Dostal se mi do rukou totiž voskový olej, který je čistě přírodní, tedy absolutně nezávadný při styku s potravinami, tudíž vhodný právě i pro nátěr kuchyňských desek. 

Hahn color nabízí kvalitní přírodní, tedy ekologicky šetrné voskové oleje a lazury a další  produkty. Já jsem si zvolila tvrdý voskový olej odstín rustikální dub . Chtěla jsem desky trochu tmavší, než byly původně.

Má kuchyňská linka už něco pamatuje, je stará přes 30let. Původní pracovní desky měla jiné, modré, ale ty se mi pak už okoukaly a kamarád truhlář mi udělal na míru tyto dřevěné. Dnes je jim také okolo 20-ti let, po celou dobu jsem je natírala čas od času jen olejem... Až teď konečně dostaly poletech nový kabát.



Na fotkách PŘED a PO je vidět rozdíl... 

S voskovým olejem se pracovalo dobře, i když chce to trochu grifu a zkušenosti, je tužší na roztírání, ale šlo to s ním dobře. Natírala jsem dvě vrstvy po sobě po 24 hodinách, které jsem nechala volně schnout a výsledkem je tento saténový efekt. 


S výsledkem jsem spokojená, ve skutečnosti  je ještě hezčí, než na fotkách. Měl by být odolný vodě a oděru, chránit dřevo i před skvrnami a nečistotami s dlouhou životností, a to i při intenzivním používání. Snadno se udržuje a v případně potřeby se i jednoduše renovuje. 


Má kuchyň je opravdu stará, ale mám ji ráda a z nového nátěru  mám radost! 

♥ ♥ ♥

Vyzkouším nátěr i na nějaké mé výrobky, nebo vyzkouším i nějakou z lazur z jejich nabídky. 

Krásný víkend Vám všem! 






Žádné komentáře:

Okomentovat