pátek 27. září 2013

Prošívaná deka do obýváku s háčkovaným lemem

Prošívaná deka do obýváku s háčkovaným lemem


Od každé  látky něco zbylo, tak jsem kousky posešívala, prošila s výplní... a celou deku jsem nakonec obháčkovala bavlněnou přízí.




Teď máme tedy doslova na růžích  ustláno, když se dekou přikryjeme... :-) 




6 komentářů:

  1. Pavlínko..to je taková nádhera.Překrásná práce a to obháčkování je úžasné.
    Přeji Vám pěkný večer .
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko...moc tě zdravím.Teď jsem obdivovala tu tvou nádhernou deku na MMB,opravdu je dokonalá a ten lem ji ještě úžasně vylepšil...opravdu moc a moc chválím...Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, to je nádhera ....zlatý ručičky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná Pavlí!.. a já se stydím, ještě nemám hotovo, i když už mám pro zhotovení úplně všecko!

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlo deka je opravdu náádherná. Musí to být příjemné se pod ní válet při podzimních večerech při svíčkách. Krása.
    Mějte se hezky Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlínko, deka je krásně romantická, to se to bude pod ní spát.
    IVA

    OdpovědětVymazat