úterý 5. listopadu 2013

Okénko ze staré okenice

Okénko ze staré okenice


Z návštěvy mé tety jsme si  přivezli staré okenice... takové by přece byla škoda spálit...? :-) 
Přítel mi obrousil, já natřela... s malou pomocnicí neteřinkou Adinkou jsem dodělala výplň, coby takovou nástěnku.... A už nám dělá parádu nad gaučem! :-)





Textilní výplň okénka jsem pošila páskami ze stuhy a našila knoflíčky, mohu tak na ně věšet různé dekorace podle nálady... :-)






5 komentářů:

  1. Moc pěkné ,nápadité. Máte Pavli krásný blog.Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko...u tebe je tak krásně,okenici jsi moc hezky upravila a vylepšila.
    Moc se mi líbí tvé polštářky,ty nádherné látky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Piękne pele mele! I te okiennice są świetne! Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam Ala

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli to je taková nádhera!!!!úžasné,originální,jedinečné...Krásné dny a plno dalších nápadů přeji..U Tebe to vždycky stojí za to:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat