pondělí 7. listopadu 2016

Podzimní úroda v proutěném košíku

Podzimní úroda v proutěném košíku


Musím se pochlubit s novým krásným proutěným košíkem! :-)
Do takového se mi sbírají všechny plody s větší radostí!
Miluji přírodní proutí, obzvlášť na klasickém košíku s uchem. Přesně takové totiž pletl můj pradědeček, kterého si pamatuji ze svého dětství. S jednou rukou a druhou s protézou pletl jeden košík za druhým... Dodnes má některé z nich moje maminka a střeží  si  je jako památeční poklady po svém dědečkovi.
Já mám tento pletený nově, ovšem též ručně z vrbového proutí. 
Firma JIPRO totiž pokračuje v kočíkářské tradici a jejich zruční košíkáři  pletlou košíky se srdcem a citem stejně jako tomu bylo dřívě před lety. :-)  
Mrknout můžete sem! :-) 
 

  
Takže teď vesele louskáme ořechy z krásného košíku a těšíme se na vánoční cukroví, které z něj upečeme...


 I na zahradě nám košík dobře slouží... Třeba na sklizeň kdoulí, kterých  se letos hojně urodilo...
Už se chystám na kdoulový džem! :-) 



 S novým košíkem jsme vyrazili i do lesa... Jistě, že jsme nesbírali muchomůrky... Ale mně tyhle krásky v lese vždy tak učarují, že neodolám si  je alespoň vyfotit! :-)


Nakonec jsme našli i nějaké hříbky, takže jsme si pochutnali na smaženici! :-)

♥ ♥ ♥





 


 

 

2 komentáře:

  1. Ahoj Pavli, košík je krásný. Také miluji proutěné košíky... :-)Ale nemůžu se vynadívat na ten louskáček. To je krása! Takový jsem ještě neviděla. Muchomůrky jsou nádherné houby, u těch břízek vyniknou. Přeji pohodové dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli,je to krása,čím víc k přírodě tím je vše hezčí,je nepřekonatelná,hříbky,jablíčka i oříšky jako z pohádky!Dája

    OdpovědětVymazat