úterý 20. prosince 2016

Vánoční dekorace v přírodním stylu

Vánoční dřevěné hvězdy

 U mne prostě vedou vánoční dekorace v přírodním stylu. Miluji navíc dřevo jako takové, takže když jsem dostala tyto hvězdy, byla to u mne prostě trefa do černého! :-)



 V našem interiéru se myslím skvěle vyjímají, a tak za ně ještě jednou děkuji těm, co mne obdarovaly... ony vědí! :-)


Dostala jsem k nim i tento krásný veliký dřevěný svícen, ten se s hvězdami báječně doplňuje! 
To se ale chlubím, co...? Musela jsem se s Vámi o tu radost prostě podělit! :-)



 Zde ještě rozsvícené.... :-)


 * * *


 



 

4 komentáře:

  1. Však je dobře, že se chlubíš, my se alespoň máme čím kochat. :) Hvězdy i svícen jsou moc krásné, i mně by se takový dáreček líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pochválit takové krásné kousky je na místě!!!!!Moc se mi líbí!Dája.

    OdpovědětVymazat
  3. Pochválit takové krásné kousky je na místě!!!!!Moc se mi líbí!Dája.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty svíčky i hvězdy jsou moc pěkné :-) Hvězda by se mi u nás doma taky hodila ;-)

    OdpovědětVymazat