úterý 16. ledna 2018

Věnce ze sušených květů

Romantické věnce ze sušených květů


Co jsem přes léto nasbírala a nasušila, to nyní přes zimu zpracovávám... 


 Růžový romantický věnec jen ze samých sušených růžiček... 
U mne si nepřijde ani jedna růžička nazmar, všechny, které dostanu, vždy pak pečlivě usuším... 



Tento věnec jsem dělala pro maminku... ♥ Použila jsem na něj růže, které dostala od svého šéfa, tak aby měla památku... :-)



 Barevnější varianta věnce z toho, co dala naše zahrada...


A tento byl zase dárek pro mou milou sestřenici Káťu... ♥



A nakonec zase ty mé "mecháče" :-)

8 komentářů:

  1. Nádhera,ty mechové věnce jsou překrásné........!Hezké tvořivé dny! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu i přání! Oboje potěšilo... :-) Též přeji pohodové dny! P.

      Vymazat
  2. Pavli, jsou nádherné, jeden hezčí jak druhý, opravdu. :-) D.

    OdpovědětVymazat
  3. jsou nádherné :) Hezký večer Radana

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za pochvalu! :-) Také přeji hezký večer! P.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, žasnu! To je tak krásný blog! Moje tématika, moje zájmy a tak pěkně popsané... Beru odběr/sledování (jako Janina Pálková) a budu se chodit inspirovat - máš to krásné!!! Když budeš taky hledat nějakou tu inspiraci, můžeš kouknout ke mě (za sledování bych byla ráda) :-) Hezký den a TVOŘ DÁL :-)
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jani!
    Moc děkuji za pochvalu mého blogu, těší mne, že se Ti líbí! :-) A děkuji za pozvání... určitě mrknu... Hezký víkend! Pavla

    OdpovědětVymazat