sobota 20. ledna 2018

Háčkované košíky

Háčkované košíky s koženými uchy


Představuji Vám háčkované košíky z mé tvorby... 
Zimní večery bývají někdy dlouhé, tak je příjemné vzít zas někdy háček do ruky... :-)



Háčkuji ze 100% bavlny, tu já mám prostě nejraději...
Košíky jsem doplnila koženými uchy a dřevěným štítkem... Miluji přírodní materiály! 
♥ ♥ ♥



Košíky háčkuji v různých velikostech, i ty veliké krásně drží tvar, jak se naplní... 
Jinak jsem nějaké i vyztužila a vypolstrovala uvnitř, ty nám nyní slouží  v koupelně... :-)


Nějaké budou zase na prodej, tak se těšte... :-)










5 komentářů:

  1. Nádherné, už jsem je dlouho neháčkovala a tak jsi mne inspirovala, že bych košíky mohla pozměnit koupelnu.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, taky bych se do toho hned pustila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, jsou nádherné. Jsi moc šikovná.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Všem Vám moc děkuji za pochvaly! ♥ ♥ ♥ A přeji pohodový nedělní večer! :-)

    OdpovědětVymazat