úterý 23. října 2018

Stolek z ořechového špalku

Příběh jednoho stolku...


Když jednou soused kácel na zahradě veliký ořech, daroval mi z něj kus špalku... 
Poprosila jsem ho o seříznutí, s motorovou pilou on je totiž mistr.... :-)
A pak jsem ten špalek nechala přes dva roky sušit...


 

Když jsem se konečně dočkala, že řádně vyschl tak, aby mi doma v teple potom nepraskl, přítel mi ho obrousil a přidělal mi na něj nožičky...
Jako nožičky jsem využila zatím stoličku z Ikea, takovou tu nejlevnější, co má kovové nožky a plastové sedátko, z čehož jsme použili jen ty nožky... :-)
Možná je jednou vyměníme, ale zatím to bylo pro stoleček, kterého jsem se nemohla dočkat nejrychlejší  řešení...

  
Teď už si svůj stoleček užívám... I ta svačinka, čaj nebo kafíčko, co si na něj postavím mi od radosti chutná tak nějak více... :-)




Kůra na špalku zůstala krásně držet, tu jsem jen vykartáčovala a nechala tak... 



Kvůli údržbě se ho chystám ještě zvrchu navoskovat... :-) 
Jinak už mi dělá radost!
♥ ♥ ♥


10 komentářů:

  1. Naozaj originálny kúsok, ktorý sa vám v domčeku veľmi hodí a tie nožičky ste super poriešili - ja by som to už nemenila - pôsobí to veľmi vkusne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc děkujeme za milou pochvalu! :-) Krásný večer!

      Vymazat
  2. Kresba dřeva je krásná. Takovému špalku bych taky neodolala...
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Co se z kousku špalku dá udělat !!! Moc prima stoleček.
    Hanka (http://bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlo, tak to je teda nadčasový , originální kousek !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :-) Mám z něj velkou radost, dlouho jsem si ho přála... :-) Krásný večer!

      Vymazat
  5. Jen tady zírám Pavlo! Je moc krásný a úplně cítím tu vůni dřeva. Jsem zvědavá, zda ta kůra v teple nebude odpadávat.
    Máš prostě šikovné nápady :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, Álo! Popravdě to dřevo už tolik zas nevoní... Ale kůra drží jako ďas! :-) Původně jsem tedy myslela, že se bude loupat, tak že ji "oholíme" celou, ale drží opravdu pevně. Uvidíme, to to časem udělá.... Hezký večer! Pavla

      Vymazat