pátek 12. října 2018

Dýňové lívanečky

Dýňové lívanečky


Jak jsem slíbila, jsem tu s receptem na dýňové lívanečky... 


 Když jsem pekla dýňový cheesecake, zbylo mi dýňové pyré, tak jsem z něj udělala právě tyto lívanečky.


Dýni je tedy nutné uvařit, zcedit a rozmixovat na dýňové  pyré.
Pak přidáte vejce, mouku, mléko, skořici  a dosladíte medem dle chuti. Ze vzniklého hustého těsta pak na troše rozpáleného kokosového oleje osmažíte krásné oranžovoučké lívanečky! :-)



Lívanečky jsme si dopřáli s bílým jogurtem, který jsme si malinko pokapali javorovým sirupem a ozdobili rakytníkem.
Byla to dobrota! 


Dobrou chuť! 
♥ ♥ ♥




12 komentářů:

  1. Pavli, ty mi ale děláš chutě .... dýňové lívanečky jsem nikdy nejedla, dýňovou polívku miluju, tak s lívanečky to asi bude stejné .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, mně taky moc chutná polévka... A ty lívanečky - mňam! Určitě stojí za vyzkoušení! :-)

      Vymazat
  2. Já zatím z dýně dělala jen mufiny a džem. Lívanečky jsem ještě nezkoušela, to mne nenapadlo... Vypadají moc dobře
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já zase nejedla nikdy džem z dýně... Ale lívanečky stojí za vyzkoušení! Mňam! :-)

      Vymazat
  3. Tak to mě naprosto nadchlo, ukládám si a těším se až vyzkouším!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mne těší, že jste u mne našla inspiraci! Přeji dobrou chuť! :-)

      Vymazat
  4. Pavlínko, další skvost na tvém krásném blogu, dýně mám, s derkou milujem pečené, na polévku většinou nezbyde, tak jdu vyzkoušet lívanečky.
    Díky.
    Přeji krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko děkuji! :-) Tak ať Vám s dcerkou lívanečky chutnají! Polévku jsem vařila zrovna dnes - mňam! :-)

      Vymazat
  5. Jééé, ty vypadají krásně a jistě i chutnají krásně :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu... Ano, chutnají... Ovšem! :-) Určitě stojí za vyzkoušení! :-)

      Vymazat
  6. Pavlo ,včera jsem je vyzkoušela k sváteční snídani s karamelizovanymi hruskami a byli fakt luxusní !

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé... Mńam! Hned bych si dala znovu! Tak to mne moc těší, že chutnaly!!!! :-)

    OdpovědětVymazat