středa 3. října 2018

Textilní obaly na knihy

Podzimní várka nových obalů na knihy


Právě jsem dokončila novou várkou obalů na knihy, jak jsem slíbila...
Tak snad se Vám budou líbit? :-)


Jsou ušité z pevných látek s krásnou strukturou, jsou dvojité, každý je opatřen dřevěným štítkem HANDMADE.


Učarují Vás snad houbičky jako mne... Nebo dáte raději přednost džínové klasice?



Pro milovníky romantiky tu mám nové vzory drobných kvítků...



Tak snad si vyberete? Nebo chcete udělat radost někomu milým dárkem? 
Obaly jsou posuvné, ochrání jak útlou povídku, tak třeba silný román! Zpříjemní tedy chvíle s knížkou v ruce kdejakému čtenáři! :-)

Jinak mám hotové i další  vzory, co byly již vyprodané...
Tak pokud máte zájem, písněte mi na pastu@centrum.cz, pošlu Vám na mail aktuální vzory k výběru... :-)

♥ ♥ ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat