čtvrtek 12. března 2020

Dřevěné domečky jako zápichy

Domečkové zápichy


Stále tvořím a plním můj nový internetový  obchůdek pastudomov.cz, kam Vás srdečně zvu...
♥ ♥ ♥
Zrovna jsem Vám tam přidala další várku těchto domečkových zápichů, najdete je v kategorii Dřevěné domečky zápichy



Zápichy jsou opět z masivního dřeva, vhodné k dekoraci jak do interiéru, tak do exteriéru. 
V zeleném se v truhlících krásně vyjímají! 


Zapíchnout je tedy můžete jak do truhlíků na oknech, tak třeba i jen tak do záhonku, jen je nutno počítat s tím, že venku díky povětrnostním vlivům jim patina postupně přidá na intenzitě.



Každý domeček je namalovaný z obou stran, takže bude vidět za oknem jak zvenku, tak dovnitř.


Přivítejte letošní jaro s domečky, budu se těšit na obchůdky s Vámi v mém e-shopu pastudomov.cz

♥ ♥ ♥

3 komentáře:

  1. Pavli, to je krása. Vždycky když jsem zajdu, vím že jdu na jistotu. Vaše "hladící" maličkosti vždycky potěší. Mějte se moc fajn, ať máte pořád chuť tvořit a ať hlavně co nejvíce lidem dělají tyhle úžasné věci radost.
    Mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za pochvalu, zahřála mi ♥. Teď tedy místo malování domečků šiji roušky, což je mnohem potřebnější, ale chuť tvořit mne neopouští! Snad ani lidé neztratí chuť dělat si radost těmito maličkostmi... :-) Mějte se hezky a opatrujte se!

      Vymazat
  2. Dobrý den, inspirovala jsem se dřevěnými fasádami domečků a už si připravují materiál. Budu na terase částečně odkládat nízkou zidku fasadami domecku jako uliční pohled. Už aby bylo jaro. Přeji Vám hodně nápadů při Vašem tvoření.

    OdpovědětVymazat