úterý 31. března 2020

Vlněné ovečky

Vlněné ovečky


Tyhle ovečky jsem šila původně na velikonoční jarmark, který se bohužel konat nebude...


Měla jsem naplánovaných těch velikonočních kousků a dekorací více, ale situace je jaká je... A tak místo velikonočních radůstek šiji roušky ... Stejně tak jako mnozí další z Vás...
Těšila jsem se, jak budu šít zajíčky, ptáčky, pytlíčky pro koledníky a další kousky pro Vaše potěšení k jarnímu dekorování... Místo očekávaného jarmarku však přišel rouškový maraton.
Ale co... Hlavně, že je to Vám všem ve prospěch, ať už zdravotníkům, dobrovolníkům, nebo Vám, kteří jste si u mne roušky objednali...
Ten, kdo bude chtít přeci jen nějakou dekoraci z mé tvorby, ať už jen tak pro radost, pro vyzdobení svého domova, nebo mne budete chtít podpořit, coby drobného živnostníka, tak můžete navštívit můj e-shop PASTUdomov.cz a něco si u mne vybrat!
Budu určitě moc ráda!
♥ ♥ ♥



Ovečky jsou šité z vlny, každá má pod krkem malou rolničku a nožičky mají z klacíků.



Ještě jich pár ušiji, abych se odreagovala od "rouškování", vložím na e-shop spolu s dalšími v jiné variantě...
Nebo by jste chtěli na e-shopu najít raději roušky v mé nabídce? 


Všichni se opatrujte a všem Vám přeji hlavně pevné zdraví!
♥ ♥ ♥












11 komentářů:

  1. Pavli, měla bych o nějaké ovečky zájem, ale na odkazu nemohu nic najít. Jen domečky a obaly na knihy. Nebo špatně hledám 🤔🤔🤔. Děkuji Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V textu je budoucí čas Vydržte Hezký večer. JP

      Vymazat
    2. Dobrý den! Moc děkuji za Váš zájem, ovečky byly hned pryč, pokud stihnu ušít ještě další a vyjde mi materiál, dám Vám vědět... Děkuji za pochopení. Hezký den! Pavla

      Vymazat
  2. Dobrý den, ovečky jsou úžasné, šijte co chcete, vše je krásné.
    Hezký den.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vám děkuji za pochvalu, potěšila-... ♥ Krásné dny! Pavla

      Vymazat
  3. Krásné, moc hezky detailně provedené :-) Povedli se ti! Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, určitě daly dost práce, trošku piplačka. 😉👍🐑☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :-) Piplačka trochu ano, ale bavilo mě to! ♥

      Vymazat
  5. Krásná prace take bych si objednala ovečky jestli ješte mate? A klidne si pro ne dojela jeli to možné
    Děkuji za odpověď Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Hanko!
      Děkuji za Váš zájem i pochvalu, bohužel už nemám tento vlněný materiál, abych ušila další.. Už budou jen látkové... :-) Hezký den! Pavla

      Vymazat