středa 30. září 2015

Medvídek šitý na přání

Medvídek šitý na přání


Našla jsem "zapomenutého medvídka"... :-)
To mne jednou oslovila paní redaktorka z časopisu Praktická žena, zda bych  ušila medvídka a nafotila postup šití... 
Tak jsem se pustila do díla...



Nejdříve to  byl vlastně TEN medvídek... ale chtěli méďu v šatičkách, tak z něj vznikla nakonec tato medvědí  slečna... :-)


Na medvídka jsem použila starý kabát po mé tetě. Celý postup jsem řádně nafotila.  


Opravdu mne to  moc bavilo, vždyť tvoření, šití, focení... to je prostě moje záliba! :-)


 

 

5 komentářů:

  1. Pavli, tohle dílo se vám opravdu moc povedlo! Jste tak šikovná! Muselo to dát hodně práce a trpělivosti! Medvědí slečna je krásná a roztomilá! Když jsem ji uviděla, musela jsem říkat: ťuťu ťu a ňuňu ňu...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, medvědice je nádherná, já jsem prvně špatně četla Váš popis, že je to ze staré PŽ, takže tu už asi neseženu. Je to nádherná práce. Přeji mnoho vydařených projektů.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, krása ..... moc se ti povedl .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. prosím, ve kterém čísle ten popisek vyšel"
    děkuji.

    OdpovědětVymazat