středa 24. května 2017

Můj narozeninový dárek

Můj narozeninový dárek


Musím se pochlubit, jaký nádherný dárek jsem dostala k narozeninám... ♥ Budu se chlubit cizím peřím... tedy vlastně svým, ale autorem je můj přítel! :-)

  
To bylo tak: jednou pokáceli sousedi vééééliký ořech... s nádhernou kresbou dřeva uvnitř.... Kámen uprostřed ve tvaru srdce jsme našli nedávno na procházce s přítelem na Kalvárii... A ten pak dostal nápad ten sdrdcový kámen zasadit do toho  ořešákového dřeva a vyrobil mi tohle nádherné srdce jako překvapení k narozeninám!
♥ 

 
Dostala jsem k němu ještě krásné srdíčko na řetízku... ♥ 
No musela jsem být asi tůůůůze hodná! :-)

 
Ořešákové srdce mám vlastně už dvě, ještě jedno bez kamene, trochu v jiném tvaru... Obě jsem je natřela olejem, aby se zvýraznila kresba dřeva. 


Co je víc, než vlastnoručně vyrobený dárek? 
 

 

10 komentářů:

  1. Tak to nemá chybu. Dokonalé a nádherné.
    Dodatečně přeji k narozeninám jen to nejlepší. :o)
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a ..tiše závidím - dřevo a kámen k sobě nádherně ladí ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu nádherné!! A také máte moc pěkné stránky, vždy k Vám ráda nakouknu :o) Tak pěknou oslavu, Peťa :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Srdiečka sú nádherné, krásna práca, chválim priateľa :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce. Je to dárek nad dárky!
    Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepšííí ;).
    To zdvojené srdce je sen...moc krásné spojení srdcí,co se doplnily...H.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak to je vskutku originální dárek, přímo od srdce vyrobený a darovaný! Úžasný nápad. :-)
    Dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kombinace dřeva s kresbou a kamene je překrásná. A přeji vše nejlepší k narozeninám - dodatečně :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji dodatečně vše nejlepší k narozeninám. Srdíčko je nádherné. Co je lepší dárek než dostat srdce od srdce. Napuštění olejem ho zvedlo o 100%. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krasny darek! A jak rikas vlastnorucni darky jsou nejlepsi. Ja bych k tomu jeste pridala dalsi kategorii a to originalni. Bavi me cestovat a od kamaradky jsem dostala takovouto stiraci mapu evropy https://stiraci-mapy.cz/stiraci-mapa-evropy-5060146590723-8/stiraci-mapa-evropy.htm a vzdy kdyz od nekud prijedu, tak si setru danou zemi. Opravdu super darek.

    OdpovědětVymazat