čtvrtek 24. října 2019

Textilní medvídci

Méďové na jarmark


Dnes jsem ušila pár medvídků na sobotní jarmark.




Tak jsem si říkala, abych vezla také něco pro děti, které přijdou, nejen domečky a dýničky, věnce atd...


 Sama mám medvídky ráda už od dětství, navíc mi to přišlo jako takový neutrální mazlík jak pro holčičky, tak pro kluky...



Holčičkám jsem je ušila v holčičích barvách a klukům zase v těch klučičích...




Tak snad se budou dětem méďové  líbit...


Těším se na všechny návštěvníky sobotního jarmarku, který bude tuto sobotu 26.10. v Psinicích (Jičínsko) od 13-16h. 
♥ ♥ ♥


12 komentářů:

  1. Jsou roztomilí, určitě se na stánku ani neohřejí!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám za pochvalu, ohřáli jsme se všichni, bylo krááásně teplo! :-)

      Vymazat
  2. Opět nádhera , tentokrát pro děti ……….
    Krásné podzimní dny .

    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení, krásný podzim také přeji!'

      Vymazat
  3. Ahoj Pavli, jsou moc roztomilí. Pěkný mazlík do postýlky. :-)Ať se trhy vydaří! ♥
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši za pochvalu, jarmark se vydařil báječně! Krásné dny! P.

      Vymazat
  4. Medvedíkovia sú krásny vo všetkých prevedeniach. Určite sa rýchlo predajú...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochválení! :-) Krásné podzimní dny! P.

      Vymazat
  5. Jéjku, ty jsou božííí. :-) :-) :-)
    (Jeden smajlík by nestačil.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .-) :-) :-) Moc děkuji za pochválení! Krásný den! P.

      Vymazat