pondělí 7. října 2019

Skříňka na skleněné šuplíčky

Dřevěná skříňka na skleněné šuplíčky


Od hodné známé mi zbylo pár skleněných šuplíčků, které se mi už nevešly do té mé veliké šuplíkaté police... Takže tu čekaly na svou malou skříňku schované...


A to máte tak... Když máte šikovnou kamarádku, co ráda pracuje se dřevem... a jen se zmíníte o skříňce... a než se stačíte nadechnout, má ji pro Vás hotovou! 
♥ Blani, moc Ti děkuji! Jsi šikula šikovná! ♥


Ke skříňce jsem dostala ještě krásné malé dřevěné krabičky a už jsem se těšila domů, až skříňce najdu místečko a zastrkám si do  ní ty své šuplíčky. 


 Skříňku jsem natřela stejným olejovým voskem jako mám tu velikou... Tedy pardon... natřel mi ji Honza... :-) Když už ji sám nevyrobil, tak mi ji alespoň natřel.... :-) 



A už v ní mám své drobnosti a cetky na mé tvoření... Mám ráda, když mám vše hezky roztřízené.
Radost mám velikou!
Děkuji!
♥ ♥ ♥


8 komentářů:

  1. Pavli, Blanička je poklad, ta snad umí vše na co si my vzpomeneme!
    Už od ní mám také pár věcí a vše je dokonalé!
    Skleněné šuplíčky se mi také moc líbí, také po nich pokukuji na bazarech.
    Na chatičce máme sice 3, ale už jsou za ty roky poškozené :-o
    Máš to doma všechno moc vymazlené !
    Uvažuji od tebe k Vánocům o koupi městečky domečků -asi červených ;-)
    Měj krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, máš naprostou pravdu, Blani je poklad, má zlaté srdce. :-) Já moc děkuji za pochvalu, skleněné šuplíčky jsem si také syslila... Až pak došlo na tu velikou polici jim na míru... :-)
      Pokud budeš chtít nějaké ty domečky, tak prosím jen včas napiš, vždy se po nich jen zapráší a netuším, kolik jich do vánoc stihneme... Mám před sebou i jarmark.. tak raději písni za včasu, když budeš chtít, jakou barvu... Abych se pak nemusela omlouvat, že nejsou.. Děkuji, budu se těšit na obchůdek! Krásné podzimní dny! Pavla

      Vymazat
    2. takovou skřínku bych chtěla s dřevěnymi šuplíčky ,se šesti stejnými,mám už vymyšlené úchytky ,jak si mohu koupit? děkuji

      Vymazat
    3. Dobrý den! Skříňky na přání zatím nevyrábíme... Hezký den! Pavla

      Vymazat
  2. Pavli,

    podařilo se , skříňka je moc hezká , tu velikou bych si také moc přála .
    Hezký podzim. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu... Však jsems i ji také vysnila... Mám velikou radost! ♥ Samozřejmě z obou! :-) Krásné podzimní dny! Pavla

      Vymazat
  3. Pavli, je prima mát takovou šikovnou kamarádku... :-)A vůbec je prima, mít kamarádku, která s námi jede na stejné vlně... Obě, všichni tři, jste se přičinili o vytvoření pěkného kousku do již krásného domova. :-)
    Přeji krásné dny.
    D. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji! ♥ Mám vážně radost, jak z kamarádky, ta z nového kousku v mém oblíbeném koutku! Krásné dny! Pavla

      Vymazat