čtvrtek 10. listopadu 2022

Dřevěný netradiční betlém

 Dřevěný betlém

Tak jsem se letos pustila do betlému... Je to vlastně můj první betlém vůbec... Tak trochu netradičně pojatý, ale mně se moc líbí a hodí se k mému stylu...


Už jsem nad betlémem přemýšlela dlouho, už vloni jsem ho měla v hlavě, ale nějak jsem se k němu časově nedostala, tak letos hurááá... Vyšlo to!


Základem je chlév s jesličkami s Ježíškem, pannou Marií a svatým Josefem a kolem na jednotlivých hranolcích dřeva jsou siluety postav a zvířátek. 

Z jedné strany přichází domácí zvířata, kráva, oslík a ovečky spolu s pastýři...



Z druhé strany pak tři králové, kteří přináší honosné dary a velbloudi, na kterých přijeli... 

V nabídce bude betlém jak vcelku se všemi postavami a zvířaty... Tak i samostatně jen chlév s jesličkami... 


Zároveň to může být pro Vás inspirace a můžete si podobný betlém vyrobit o i doma... Ještě ho do vánoční výzdoby jistě stihnete! 

♥ ♥ ♥


 



6 komentářů:

  1. Pavlo, musím pochválit nápad i provedení betléma!
    Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Tleskám! Netradiční, neokoukané a moc hezké ! Prostě nádherná vánoční dekorace!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Hanko! ♥ Těší mě, že se líbí! Krásný víkend!

      Vymazat
  3. Betlém je nádherný ❄️,krásná,milá vánoční , dekorace 🌲Pavli,přeju krásné, zdravé dny🍀🍏🍀Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji za pochvalu, moc mě těší, že se líbí ♥ Krásný víkend!

      Vymazat