sobota 12. října 2024

Dřevěné houby

 Dřevěné houby

Letošní houbové sezóně opravdu přeje, co říkáte? Kdo nebyl letos na houbách, skoro jako by nebyl... Alespoň mně se zdá, že houbové úlovky zaplňují sociální sítě právě na plné čáře... 

Však i já tu vzdychám, jak rááááda bych šla do lesa na houby, ale jsem po operaci kolene a zatím sotva doma chodím bez berlí...



 

Takže já jsem si pár hub alespoň namalovala... A radost z nich mám také ♥♥♥



 

Na houbách už jsme si také pochutnali, protože jsme dostali od paní sousedky krásné hřiby, takže bylo trochu smaženice, trochu řízků a ještě zbylo na náš nejoblíbenější houbový recept  - Zapečené houby s bramborami a slaninou
Můžete vyzkoušet, dokud houby ještě rostou... Já mám tenhle houbový  recept nejraději. Mňam! 



 

Tyhle dřevěné houby poputují k jedné moc milé zákaznici... Já jsem si  k podzimní výzdobě nechala jen ty muchomůrky... 





Tak to jsou tedy mé letošní houbové úlovky... A dál se budu kochat těmi Vašimi na Instagramu nebo Facebooku... :-)



Houbám zdar a procházkám po lese ještě víc!!!

♥ ♥ ♥

1 komentář: