úterý 13. října 2015

Pečené lilky

Pečené lilky


Pečené lilky z naší zahrádky... :-)


Letos poprové jsme na zkoušku zasadili i lilky... A jak se nám zadařilo! :-)
Pěstovali jsme ve skleníku a úroda nás mile překvapila! 
Vyzkoušela jsem tedy mimo jiné i jeden velmi jednoduchý recept na pečené lilky s česnekem a bylinkami.


Lilky podélně rozkrojíme, uděláme do  každé  poloviny asi 3-4 zářezy.. Pozor! Neproříznout až dolů, aby slupka zůstala celá!
Do zářezů zastrkáme nakrájené plátky česneku a polijeme olivovým olejem. Posolíme, opepříme podle chuti... Můžeme přidat třeba provensálské koření, nebo oregano ap... Já použila čerstv bylinky ze zahrádky - oregano, tymián, šlavěj, rozmarýn.



 Lilky takto  vložíme do  vyhřáté trouby na 200 stupňů a pečeme asi 30-40minut, dokud není dužina zcela měkká.


Recept tááák jednoduchý, přitom tak chutný! :-) 
Podávat lze s čerstvou bagetou... Mně chutnaly i bez pečiva! :-)

Lilky lze samlozřejmě zapéct na mnoho způsobů... též jsem zkoušela i jiné recepty...


 Ale ten jednoduchý jen s česnekem a bylinkami - ten mi chutná moc! 

♥ ♥ ♥


 

 


4 komentáře:

  1. schaut sehr gut aus,,,,,
    das würde jetzt noch in meinen magen passen,,,,gggg

    habe noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáááááám:-) A ty fotky..no úplně nechutně tady slintám:-)vyzkouším..krásný večer...
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Lilky jsem také zkoušela předloni pěstovat ve skleníku, ale moc se nevedlo. Ty tvoje jsou nádherné proti těm mým co vyrostly.
    Recept je určitě chutný, já lilky ráda, ale muž příliš ne. Občas je propašuji na malé kousky nakrájené do nějaké masové směsi, to mu nevadí. Jenže já si je klidně připravím jen pro sebe :o))).
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravim,lilky jem sice občas zařadila do jídelničku, ale nic moc. Dnes jsem ochutnala lilek dle tohoto receptu. Je to famozni. Diky za recept.

    OdpovědětVymazat