středa 21. října 2015

Textilní kočičky z mé tvorby

Textilní kočičky z mé tvorby 

Tyto kočičky jsem začala šít dříve jak před patnácti  lety... Jejda, to to  letí... :-) No a jsou oblíbené stále dodnes.
Ať už jen tak jako polštářek na gauč či do dětského pokojíčku, tak třeba se jmény jako svatební dar, nebo třeba k vítání občánků narozených  miminek, z lásky třeba se srdíčkem... nebo jen tak jako dáreček pro  radost! 



 Už jsem jich našila a nakreslila opravdu nespočetně za ty roky... Bdící, spící, s aplikacemi i bez, ve všelijakých  barvených  kombinacích, se všemi možnými jmény kočiček i obdarovaných... :-)


 Přesto, že bych je už ani nespočítala, co  jich  bylo... tak je stále šiji moc ráda! 




♥ ♥ ♥ 
Chtěli by jste také někomu udělat radost takovou kočičkou? 







 

 

2 komentáře:

  1. Milá Pavlo,
    po delší době jsem k Vám zavítala a jsem velmi ráda. Pročetla jsem plno příspěvků zpět. Nádhera. Něco určitě vyzkouším.
    Jste šikulka!
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Tá pink kočička je pre mňa naj .-)

    OdpovědětVymazat