středa 24. února 2016

Muffiny bez mouky a tuku

Muffiny bez mouky a tuku


Pro dnešek jen rychlý recept na takové rychlé "fitness muffiny" :-)


 Protože mne honila "mlsná" a protože už přes tři týdny denně hodinu běhám, vynechávám pečivo  a snažím se jíst o něco  zdravěji, tak jsem upekla tyto muffiny bez mouky, tuku a cukru... A musím říci, že jsme si všichni pochutnali! :-)
Recept je velmi jednoduchý, skládá  se jen ze tří ingrediencí... 


Banány rozmačkáte vidličkou, nebo jednoduše rozmixujete jako já, přidáte čtyři vejce, která buď ušleháte také vidličkou, nebo též rozmixujete spolu s banány.
Formu na muffiny si buď malinko vymažete olejem, máte-li silikonovou, nemusíte vůbec... Na dno dáte jakékoliv ovoce dle chuti, já dala čerstvé borůvky a jahody a zalijete vajíčky s banány. Dáte do  vyhřáté trouby péct na 190 stupňů asi 12minut.
Navrch pak můžete malinko pocukrovat moučkovým cukrem, nebo ani nemusíte... muffiny jsou i tak sladké po banánech! :-) Jistě čím zralejší  banány, tím budou muffiny sladší.



 Recept opravdu  velmi tychlý a myslím, že i mnohem zdravější, než klasické muffiny nebo koláče či buchty... Pro někoho možná  chabá náhražka, ale dokud mi mé "zdravé nasazení" a tempo vydrží, jistě je ještě několikrát místo "opravdového" koláče upeču a pochutnám si na nich! :-)


 Zkoušela jsem je i s kompotovanými višněmi a též  byly moc dobré! :-)

♥ ♥ ♥






2 komentáře: