čtvrtek 7. prosince 2017

Malované domečky ze dřeva

Malované domečky ze dřeva s patinou

 Tak domečky už mají svá popisná čísla a jsou připravené k prodeji... 

Vyberete si? :-)








 Doufáme, že se Vám budou líbit? :-) 


 Domečky nás moc baví, tak už pracujeme na dalších...


♥ ♥ ♥











 

7 komentářů:

  1. Ahojky, mně se líbí moc. :-) Přeji pohodový den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou neděli přeji a chtěla jsem se zeptat,kde prodáváte dřevěné domečky?Nenašla jsem na mimibazaru
    Děkuji Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer! Děkuji za Váš zájem o domečky, moc mne těší... :-)Já jen netuším, zda Vám chodí odpvědi, pokud odpovídám přes mail? Domečky jsem na Mimibazar nestihla ani dát, byly hned pryč... Ale zítra snad stihnu nafotit nové, pokud by jste chtěla? Pohodový večer! Pavla

      Vymazat
    2. Krásný večer,zítra juknu.Děkuji.Martina

      Vymazat
  3. Krása, veľmi pekne vymyslené a s tým "stromčekom" je to najlepšie. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer všem! :-)
    Moc děkuji za Váš zájem o dřevěné domečky i pochvaly, které nás moc těší! :-) A také přejeme všem krásné a pohodové adventní dny i radostné vánoce! :-)
    Právě jsem pro zájemce povkládala ty, co máme nové na prodej na stránky Mimibazaru, posílám níže odkaz. Celkem je jich nových 18ks. Najdete tam v popisu jednotlivých domečků rozměry i s cenami. Domečky jsou v různých velikostech. Pokud by jste někdo chtěl, mohu Vám na domeček dopsat případně i popisné číslo na přání. Pavla


    https://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=1399592

    OdpovědětVymazat