pátek 23. února 2018

Panenky s porcelánovými hlavičkami

Ruším svou sbírku panenek s porcelánovými hlavičkami


Tak posílám do světa svoje holky z porcelánky... :-)
Pokud by jste měl o ně někdo zájem, hlaste se... :-)



 Panenky jsem kdysi sbírala, měla je hezky vyskládané na policích jednu vedle druhé... Ale teď už mi dlouho jen leží v krabicích a já konečně dozrála k tomu poslat je do světa...



Jsou větší, menší, blondýnky, brunetky, modrooké, tmavooké, některé mají očička skleněná, jiné malovaná, některé i mrkací... 




Některé jsou vysvlečené, jiné oblečené... Ale mám k nim ještě krabici s šatičkami, kterou jim přidám na cestu a také několik stojánků. 



Jistě budou potřebovat vykoupat, vyprat, učesat... převléknout... Ale to už nechám na novém majiteli, ať si pohraje... :-)


Pokud by jste měl někdo zájem o mou sbírku, neváhejte mne kontaktovat na mailu pastu@centrum.cz pro bližší info.

Pohodový víkend Vám všem! 
♥ ♥ ♥




2 komentáře:

  1. To jsou opravdu kouzelné kousky. Nevím, nevím, zda-li bych se s nimi dokázala rozloučit. Moc ráda ale pošlu odkaz kamarádce na stejné vlně :-) Báječné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení. Však mi také dlouho trvalo, než jsem se k tomu rozloučení odhodlala... Za přeposlaný odkaz moc děkuji! ♥ Pohodový víkend! P.

      Vymazat