pátek 15. června 2018

Domácí malinová limonáda

Malinová limonáda


Hurá, dozrály nám na zahradě první maliny! 
Jsou táááák výborné... Mňam! 
Natrhala jsem jich misku, polovinu jsme jich snědli jen tak a ze zbytku jsem udělala malinovou limonádu... Výborné osvěžení v tom letním dni na zahradě...



Maliny jsem dostala od milé sousedky vloni, nasázela je k plotu  za skleník a letos už se můžeme těšit z hojné úrody! :-)



Ani jsem nevařila žádný sirup, udělala jsem limču jen takovou rychlou, lehčí, bez cukru... Jen jsem rozmačkala maliny, přes sítko přepasírovala, abych se zbavila zrníček.... Přidala jsem led, šťávu z citronu, maličko medu (sedmikráskového), dolila vodou a ještě jsem ochutila a dozdobila citrónovým tymiánem a citrónovou verbenou, která je snad víc citrónovější, než citrón! :-)




Báječně jsme si  pochutnali...
A kdo se chce sladkému vyhnout úplně, může si  jen maliny a bylinky zalít čerstvou vodou... :-)


Na zahradě u fotbálku... Prima osvěžení.... :-)
Teda nealko... Honzik to pak samozřejmě zapil ještě pivem... :-)






2 komentáře:

  1. Maliny miluju, ale na u nás na chalupě se jim moc nedaří. Tak mi nebývá než si malinovou limonádu dát občas někde v restauraci. Ale domácí by byla samozřejmě lepší.
    A máš to hezky vyfocené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, Stáni! Vidíš... My si ji dali zrovna s dětmi v restauraci tento týden a moc nám tam také chutnala... Doma už máme po malinách.... :-) Moc děkuji za pochvalu fotek! :-) P.

      Vymazat