úterý 5. června 2018

Crumble s rebarborou a jahodami

Rebarborovo- jahodový crumble


Znáte "Crumble"?  Je to v podstatě jen zapečené ovoce s drobenkou.  Tahle dobrota pochází z Anglie  a určitě si na ní pochutnáte.


Můžete použít jakékoliv ovoce... Já jsem zvolila opět rebarboru a jahody, které právě sklízím z naší zahrady. Jak říká Máťa, zapečená "barbora" s jahodama. :-)


Klasickou mouku ve žmolence jsem nahradila ovesnými vločkami a trochou špaldové mouky, bílý cukr jsem vyměnila za třtinový... Jinak v podstatě můžete použít klasickou žmolenku, či  drobenku... Cukr lze také nahradit medem a mouku mletými vlašskými oříšky. Zkoušela jsem a s oříšky je to ještě větší dobrota!!!




Předehřejte si troubu na 200 stupňů, oloupejte rebarboru a nakrájejte spolu s jahodami na malé kousky. V zapékací misce promíchejte s troškou cukru a připravte si žmolenku z vloček, mouky, másla a cukru. Posypte nakrájené ovoce a dejte zapéct na 25-30minut.



Lépe podávat ještě teplé, chutná výborně a krásně voní... Ale i na studeném si  jistě pochutnáte. Můžete podávat samotné, nebo s bílým jogurtem, či kysanou smetanou. 

♥ ♥ ♥





2 komentáře:

  1. Sliny se mi sbíhají... Mám moc ráda rebarboru i jahody. A z rebarbory už jsem strašně dlouho nic neměla - manžel ji nemá rád a sama pro sebe péct nechci...
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak určitě najdete spoustu společných dobrot! :-))) Pavla

      Vymazat