středa 25. července 2018

Cuketová pizza

Cuketová  pizza


Vyzkoušela jsem cuketovou pizzu a musím říct, že na téhle dobrotě poslední dobou opravdu "ujíždím".... :-)


S takovou úrodou ze zahrádky... to se prostě nabízí dát si hezky zdravou večeři  z vlastních zdrojů.


Recept je jednoduchý.


Smíchejte v míse nahrubo nastrouhanou cuketu, vejce a olej. Přidejte mouku, jogurt, prášek do  pečiva, česnek a sůl a vše zamíchejte.
Těsto nechte asi 3-5 minut odpočinout, rozetřete na pečící  papír a v předehřáté troubě pečte asi na 200stupňů 10 minut.



Na pizzu pak navrstvěte vše dle své chuti... Já jsem potřela rajčatovou omáčkou, přidala rajčata, kozí rohy, rukolu, bazalku, oregano, tymián a posypala tvrdým sýrem. 
Pak dejte péct ještě na dalších 20 minut do trouby.



Chutná mi i potřená rukolovým nebo bazalkovým pestem, nebo s mozzarellou, ale pro mně nesmí chybět hodně rajčat a bylinky... 
Přidat samozřejmě můžete třeba i šunku, žampiony... chuti  se meze nekladou....
Přeji všem dobrou chuť! 

♥ ♥ ♥


2 komentáře:

  1. To bude zajímavá obměna mého oblíbeného cuketového nákypu (http://werka13.blog.cz/1509/a-zase-cukety) - těsto je trochu podobné a obložení ala pizza tomu dá další rozměr. Zrovna teď mám jednu cuketu v lednici, ale v těchle vedrech se mi nechce péct. Snad ještě chvíli vydrží.
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni, já už zkoušela i na podobný způsob květákovou pizzu... také moc dobrá, ale tahle je teď pro mne top!

    OdpovědětVymazat