čtvrtek 12. července 2018

Z mé šité tvorby

Domečkový polštářek a andělka na přání


Ráda plním přání, která dělají radost a moc mne těší, když se mé výrobky líbí...




Jedna milá zákaznice si objednala andělku a domečkový  polštářek se srdíčky a chtěla sladit vše dohromady... Vybrala si  krásnou látku s režným podkladem a vínovými růžičkami...



Má to prý jako dárek, tak snad udělá radost... :-)
Já tímto moc děkuji za obchůdek!
♥ ♥ ♥

V případě zájmu o mé výrobky mne můžete kontaktovat na 
pastu@centrum.cz

7 komentářů:

  1. Pavlí, to je nádhera, ta látka je naprosto úžasná, moc dobrý výběr. Má Andělka od tebe si lebedí v hostinském pokoji na velké proutěné truhle ;o).
    Měj hezké a tvořivé dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Álo! Mně nějak přestalo chodit upozornění na komentáře... Až teprve teď čtu, co tu všechno mám... takže budou "dodatečné děkovačky" ... :-) ta látka je opravdu krásná... A jsme ráda, že se z andělky ode mne tak těšíš! Přeji krásné letní dny a děkuji za přání! :-) Pavla

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Hani! :-) Krásný den! Pavla

      Vymazat
    2. Úžasný dáreček,také bych chtěla takový dostat. Krásné letní dny.

      Vymazat
  3. Nádherná práce, jsi moc šikovná :-) Krásné letní dny přeji, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ivo... Každá pochvala jistě potěší a žene mne dál... :-) Přeji též krásné letní dny! Pavla

      Vymazat