sobota 31. prosince 2022

PF 2023

 PF 2023

Každý rok skládám PFku ze střípků mé tvorby, zrovna tak i tu letošní skládanku pro Vás...

Chtěla bych Vám moc poděkovat za Vaši přízeň, zájem o mou tvorbu, všechny ty pochvaly i zpětné vazby a sdílené radosti z mých  výrobků! Moc si toho Vážím, s pokorou vždy děkuji "tam nahoru", že Vás mám a že se díky Vašemu zájmu mohu věnovat tomu, co  mne těší, baví a naplňuje! 

Každá Vaše radost, pochvala, uznání mne žene dál!  Děkuji za Vaše příspěvky na Instagramu, kde jste se mi taaak rozrostli!

můj Instagram

 A děkuji také za Vaši přízeň na Facebooku ve skupinkách s tvořivou tématikou! 

můj Facebook

Děkuji Vám za vyprodaný e-shop 

můj E-shop

a budu  se snažit Vám ho zase co nejdříve plnit novými kousky...

♥ ♥ ♥

Šťastné vykročení do nového roku 2023 Vám všem, ať se Vám vyplní všechny Vaše přání a mějte se rádi!

♥ ♥ ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat