pondělí 19. srpna 2024

Zvířátka ze ZOO ze dřeva

 Zvířátka ze ZOO

Opět jsem tvořila na přání do jedné mateřské školky, tentokrát pár zvířátek ze ZOO



Hádejte, které zvíře bylo první... byla to žirafa... Tak nějak intuitivně jsem se pustila od těch největších... 





Pak přišly na řadu šelmy...
 
 



Postupně jsem chystala jednu šablonu za druhou... A najednou mi přicházela další a další zvířata a já si říkala, že jich je v té ZOO vlastně spousta... A tak jsem tak nějak vybírala ty nejzákladnější, možná ovlivněna tím, která mám v oblibě... 







Takže Za mně tedy nesměly chybět surikaty a také lemurové... Ty já miluju... 







No a teď si říkám, že jsem vlastně zapomněla na opice... pro mne  vždy číslo jedna v ZOO... Tak ty třeba zase příště... 

♥ ♥ ♥

Pohodové dny Vám všem! 

Žádné komentáře:

Okomentovat