neděle 7. července 2024

Pohoda na terásce

 Pohoda na mé milované terásce

Tak jsem zase o něco vzkrášlila svou milovanou terásku... 

Mám dva nové ratanové květináče a bezva stoleček s odnímatelným tácem od Dreamlux. Mají krásné zahradní doplňky a teakový  nábytek a mimo jiné i nádherný ratanový zahradní nábytek jak z přírodního, tak z umělého ratanu, co vypadá opravdu jako ten přírodní a navíc je bezúdržbový. K mým ratanovým křeslům se tedy skvěle hodí jak barvou, tak provedením.


 Už nějaké ratanové květináče z přírodního ratanu mám, tyto jsou od nich, co se týče materiálu, na pohled k nerozeznání, ale vydrží jistě mnohem déle a bez údržby! Květináče mají prima úchyty na přenášení a navíc je nyní mají v Dreamlux s 50% slevou... :-)


Květináče nakonec vyhrály nové hortenzie, které jsem si dovezla nedávno z výletu s kamarádkou... 



Myslím, že jim to v nich moc sluší a mne se hned jeden kout na terásce úplně rozzářil...

Ještě jsem pořídila ve výprodeji i nový latnatec... 


A neodolala jsem barveným řebříčkům... 

Ten žlutý  jsem tedy dala na protější stranu vedle eukalyptu, který jsem též nově přesadila... 


Mám velkou radost a teď si  po zasloužené práci dopřeju chvilku odpočinku a relaxu... 

Terásku nemám příliš velkou, takže se mi vyloženě hodí  přídavný stoleček, který se dá v navíc složit a ušetří tak místo pod střechou... Stoleček je z akáciového dřeva a tác je odnímatelný a opravdu velký a bytelný a určitě ještě hezčí, než na inzerované fotografii, byla jsem moc mile překvapená. 

Takže chvíle pohody a klidu  přeji i Vám, k tomu nějakou tu  radost a krásné léto! 

♥ ♥ ♥







3 komentáře:

  1. Máš moc krásnou terasu a nádherné květiny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje terasa vypadá úžasně! Hortenzie a latnatec dodávají prostoru nádhernou barevnost a ten přídavný stoleček je praktický i krásný doplněk. Úplně si umím představit, jak si tam užíváš poklidná odpoledne s šálkem kávy. 🙂
    Když už mluvíme o investicích do domova , zlepšení exteriéru jako krásná terasa je nejen skvělý relaxační prostor, ale i způsob, jak zvýšit hodnotu nemovitosti.

    OdpovědětVymazat