čtvrtek 31. května 2018

Textilní andělky, ruční práce

Šiju šiju andělky...


Nesu Vám náruč andělek...



Ušila jsem pro Vás další andělky na přání...
Těší mne, že jsou andělky stále tak oblíbené, šiji je moc ráda... 




Často se mne ptáte, zda opravdu šiji na tom starém stroji, který se letmo mihne občas někde na mých  fotkách... 
Ano, opravdu šiji na něm a nedám na něj dopustit!
Je to můj staroušek dědoušek Singeroušek. :-) Ještě šlapací, ale mám na něm přidělaný motůrek. Jako dítě jsem se naučila u babičky na prázdninách šít na šlapacím stoji... Ale dnes už dávám přednost elektrickému pohonu...



Tolik andělek jsem již našila, přesto je každá jiná, v jiných  šatičkách, s jiným výrazem, každá originální.



Na přání Vám ji učešu, upletu copánky, nebo drdůlky, obléknu Vám ji do šatiček na přání. Stačí mi napsat, do jakých tónů chcete ladit a nafotím Vám látky na šatičky k výběru...
V případě zájmu mi můžete napsat na pastu@centrum.cz.



Andělky šiji ve dvou velikostech, buď veliké cca100cm, nebo menší cca 60-65cm.
♥ ♥ ♥


10 komentářů:

  1. Pavlí - ách, ty jsou jedna hezčí než druhá.
    Měj se hezky a vůbec se nedivím, že ráda šiješ na staré Singrovce. Také jsem se učila šít na šlapacím stroji co měla mamka. No to už je ale let...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Álo! Já na ten stroj nedám dopustit! :-) Vždycky říkám, že až ten jednou došije, došiju i já! Pavla

      Vymazat
  2. Milá Pavlo, Vaše Andělky jsou jako živé.Přesně jak píšete,každá jiná, přesto všechny nebeské.
    Máte šikovné ruce,co dokáží látce vdechnout život ...
    Ať ten stařičký stroj klape pořád stejně skvěle.
    Mějte se moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásné přání, Haničko! :-) i za pochvalu děkuji... Já doufám, že mu to ještě hodně dlouho poklape..... :-) Mějte se krásně! Pavla

      Vymazat
  3. Pavli, Andělky jsou krásné! A fotky z procesu také, stylové a načančané i u práce.;-) Ať to hezky šije;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci, mne to moc baví, i to focení... :-) Krásný den! Pavla

      Vymazat
  4. Pavli, andělky jsou božské. Obdivuji takovéto titěrné šití (velikost tedy titěrná zrovna není, ale vycpávat ty uzoučké končetiny... ;-)). Krásný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji... Přiznám se, že mi s tím vycpáváním pomáhá maminka, tak mi ušetří opravdu hodně času.... :-) Tak ten obdiv patří jí! :-) Krásný den! Pavla

      Vymazat
  5. Pavlínko, vaše Andělka mi už 5 let dělá společnost v ložnici.
    Jsem ráda, že jste nafotila kousek z tvůrčího procesu. Moc ráda koukám.
    Máte krásnou dílnu a Andělky jsou nádherné.
    Krásné dny, Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé... Leni, tak to mne moc těší, že Vám andělka ode mne dělá už tak dlouho radost.... :-) Já moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se Vám u mne líbí! ♥ Krásné letní dny! Pavla

      Vymazat