pátek 2. listopadu 2018

Vánoční dřevěné domečky

Vánoční domečky


Zřejmě poslední várka dřevěných domečků do Vánoc...

Právě jsem vložila domečky do prodeje, tak pokud si chcete udělat radost třeba na vánoční výzdobu, nebo chcete podarovat někomu pod stromeček, vybírat můžete zde: 




Zde je jich pár pro ukázku...
Kdo mne sleduje, jistě je znáte, ale každý kousek je vždy jiný, každý má jiný rozměr, jinou kresbu, každý je originál...





Domečky můžete doplnit světýlky a budete mít originální adventní výzdobu.... :-)
Třeba na okně na parapetu vypadají se světýlky krásně...
Já je mám třeba i jen tak postavené na stole... A v řadě někde na poličce jim to také sluší! :-)




Tak snad se Vám budou líbit?! 
♥ ♥ ♥




2 komentáře:

  1. Jsou moc pěkné. Kdybych už doma neměla ty, co jsem dostala od Jindry z blogu Abych nezapomněla, tak bych byla ve velkém pokušení...

    OdpovědětVymazat