neděle 9. prosince 2018

Soutěž

Bonami + Biano + Tamarki


Tento článek je mým příspěvkem do soutěže s BonamiBiano a Tamarki.
Úkol zněl: Když by ve vašem pokoji přistálo relaxační křeslo Chillo, jaké doplňky by jste k němu vybrali?

1. Závěsné houpací křeslo Chillo 


Křeslo najdete na shop.tamarki.cz
Tohle křeslo už od pohledu vábí k relaxaci a odpočinku, proto bych ho zavěsila někam na klidné místo a vytvořila tak relaxační kout. 
Určitě bych k němu vybrala stolek, na který bych si mohla postavit hrnek s oblíbeným čajem a zapálit nějakou vonnou svíčku. Vybírala jsem nejprve na Bonami.cz, kde mi padl do oka tento nadčasový stolek.

2. Hnědý konferenční stolek Folke Lato


Stolek je kombinovaný z mořeného dřeva a kovu, líbí se mi jeho čisté linie i barvené provedení. Miluji dřevo, z přírodních  materiálů u mne hraje prim. 

Nesmělo by chybět světlo ke čtení. Vybrala jsem tedy stojací  lampu.

3. Stojací lampa Kare design Rocky


Tato lampa je opět kombinovaná ze dřeva a kovu a je nejen funkčním doplňkem, ale zároveň i designovým prvkem interiéru. 

Protože jsem závěsné houpací křeslo kdysi měla, i když tedy nebylo takovým designovým kouskem jako je Chillo od Tamarki, vlastně to byla spíše zahradní závěsná sedací houpačka, tak jsem k ní používala takový malý "bobík"pod nohy. Proto jsem jako další doplněk vybrala tento puf.

4. Hnědý kožený puf Fuhrhome Casablanca


Puf  je ručně vyrobený a upoutalo mne na něm mimo jeho designu i to, že je sešitý z recyklovaných kožených štítků z džín.

K relaxaci vždy určitě patří polštáře a nějaký pléd na přikrytí. 
Nadchly mne tyto kousky: 

5. Povlak na polštář Apolena Edie


 Obdélníkový povlak na polštář mne nadchl svými veselými puntíky.

6. Povlak na polštář Mumla Tweed



Tento povlak mne oslovil svou hořčicově žlutou barvou, asi proto, že jsem stále ještě pod vlivem barev podzimu, kterých jsme si letos užívali opravdu dlouho a navíc se mi tato barva moc líbí v kombinaci s modrou denimovou. 
V modrých tónech jsem pak vybírala další kousky na Biano.cz.

7. Prošívaný povlak na polštář Lia blue


Nádherný vzor tohoto prošívaného povlaku mne upoutal na první pohled. 

8. Vlněný pléd Chevron denim blue


A na přikrytí právě pro jeho barvu jsem vybrala tento pléd z ovčí vlny, který bude určitě i krásně hřát. 

Relaxaci mám spojenou též s příjemnou vůní.

9. Keepers of the Light Candles


Vonná svíčka ve skle, která voní po čerstvě vypraném prádle. To je má volba k relaxaci, čistá vůně pomerančových květů, jasmínu, bramboříku, bylinkového čaje a cedrového dřeva mne moc láká. 

A ten bylinkový čaj by mi k relaxaci též nesměl chybět. 

10. Keramický hrnek Bloomingville Sandrine



Čaj bych ráda popíjela z tohoto kouzelného hrnku opět v modré  barvě.

11. Keramická miska Bloomingville Sandrine


Krásné duo s hrnkem tvoří tato miska ve stejné barvě a jistě bych  našla nějakou dobrotu, kterou bych ve chvílích relaxu mohla z misky ochutnávat. 

Relaxační koutek s takovými doplňky by byl jistě mým snem. Vybírala jsem je podle toho, jak to cítím já a jaké by se líbily mně. 
Některé z nich mám už nějakou dobu na listině svých přání...
♥ ♥ ♥








4 komentáře:

  1. Já bych určitě nechtěla to závěsné křesílko - z houpání se mi zvedá žaludek :-D. Ale jinak bych z tvého výběru brala skoro všechno. nejvíc se mi líbí puntíkatý a prošívaný povlak, miska, vonná svíčka a pufíK (no - prostě fakt skoro všechno).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já se přiznám, že krom křesílka bych taky brala všechno... :-) My bychom to křesílko totiž neměli kam zavěsit, protože máme rákosové stropy... :-)))) Krásný advent! Pavla

      Vymazat
  2. Je to všetko lákave , ale pled a keramicky hrnek s bylinkovým čajem by som brala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Hezky se zachumlat a zahřát čajem, že? :-) Přeji pohodový advent! Pavla

      Vymazat