pátek 28. prosince 2018

Z naší vánoční kuchyně

Z naší vánoční kuchyně


Posílám Vám sem ještě pár fotek z naší vánoční výzdoby v kuchyni...



Mám ráda spíše přírodní výzdobu, zdobím hlavně mechem a světýlky... 
Ale miluji i všechny vánoční cetky, rolničky, hvězdičky...


Rok co rok se těším, až vytáhnu ty svoje krabice s vánočními cinkrlaty a přebírám, co by se mi mohlo tak k výzdobě pro ten letošní rok hodit...
Každá ta ozdůbka je plná vzpomínek, ať už na ty, od kterých  jsem je dostala, nebo kdo je vyrobil, nebo z jaké procházky jsem třeba ty a ty šišky nasbírala...


Většinu ozdůbek si dělám i sama, ale každý rok i nějakou tu  vánoční dekoraci, třeba jen malinkou, přikoupím...

 


Letos jsem přikoupila třeba tenhle rolničkový řetěz, měla jsem s ním plány, jak ho zakomponuji do výzdoby, ale nakonec jsem to  nestihla, a tak zůstal jen položený navrchu v drátěném košíčku...
Tak třeba za rok, až ho vylovím z jedné ze svých vánočních  krabic na něj přijde řada...
♥ ♥ ♥


8 komentářů:

  1. Moc krásné, máte můj obdiv. lenka W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! ♥ Pohodový zbytek roku! Pavla

      Vymazat
  2. Moc krásné. Ty stromečky z Jysku ( myslím, že tam jsem je viděla) mi letos unikly, což mě moc mrzí, jsou opravdu moc hezké.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu... Ano, ty keramické stromečky jsou z Jysku, koupila jsem je ve výprodeji za polovinu... Poslední balení... Tak jsem měla štěstí! :-)

      Vymazat
  3. Pavli, krása veliká ..... přírodní dekorace já miluju a ty tvoje jsou nádherné .... přeji ti krásný zbytek svátků a veselý nový rok .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Marki! Od Tebe mne to obzvlášť těší! :-) Krásný nový rok! P.

      Vymazat