sobota 15. prosince 2018

Vánoční miništoličky

Vánoční miništoličky


Chystala jsem se letos péct poprvé vánoční štolu, když ji pekl kamarád a poslal mi recept. Dělal takovou tu pravou drážďanskou z kvásku. 
Pak jsem ale ochutnala miništoličky od kamarádky a měla jsem jasno!


Jednak se mi zdály takové roztomilé a navíc se jen rozplývaly na jazyku...
Pro mne navíc rychlý recept bez kynutí, uvnitř s marcipánem, potírané rumem... Prostě voňavé a lákavé...
Nechybí v nich ani kandované ovoce a mandličky...



Kamarádčin recept je tajný z rodinného dědictví, takže šířit jej nebudu, ale kamarádce za něj moooc děkuju a budu ho dále střežit! ♥
Určitě těch receptů na štoličky na netu  najdete hodně, ale moc se mi prostě líbil ten nápad udělat je takto malinké. Proto Vám je sem dávám jako takový vánoční tip na obměnu klasické velké štoly.


Už jsme snědli dvě várky, ani se nám nestihly rozležet a tak se chystám si další  dvě várky ještě zopakovat... :-)

Přeji Vám všem krásný adventní čas!
♥ ♥ ♥ 






6 komentářů:

  1. Pavlo, podobné dělá má sestra, jenom mají tvar malých obdélníčků a jsou tak vynikající, že je raději nepeču :o)))) a jen ochutnám u ní. Snědla bych jich hrozné množství.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přiznám se, Álo, že během adventu a Vánoc nemám vůli odolávat vánočnímu cukroví... Ale naštěstí tu mám dost strávníků kolem, kterým též moc chutnají! :-) Krásné dny i Tobě! Pavla

      Vymazat
  2. Tak udělat malé štoličky, to by mě nenapadlo.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že mne to také nenapadlo, takže se mi ten kamarádčin nápad moc líbí! :-) Krásné a pohodové dny! Pavla

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat