čtvrtek 27. prosince 2018

Vánoční stromeček

Náš letošní vánoční stromeček


Letošní vánoční stromeček máme sladěný do přírodních tónů. Je to stříbrný smrček v květináči, stojí v proutěném koši, který jsem kdysi koupila s kamarádkou na jarmarku.



Zdobí ho malé dřevěné domečky, které jsme si s přítelem sami vyrobili, dále pár hvězdiček, bílé jsou keramické, ty zlatavé kovové. 


Na stromečku voní perníčky ve tvaru ptáčků, které mi darovala kamarádka a pověsila jsem na něj i pár mých perníčků, které jsem zdobila letos embosovaným válečkem. 



Na stromečku samozřejmě nesmí chybět světýlka, mám ráda ta nebarevná s teplým světlem. 
Ze stromečku máme radost jako každý rok...
A asi se líbil i Ježíškovi, když nám pod něj nadělil dárečky... :-)



Vánoční stromeček nám tu krásně svítí a voní, je to nádhera!
Miluju vánoční atmosféru! 
♥ ♥ ♥




8 komentářů:

  1. Máte můj velký obdiv, protože je to nádhera;)
    Ty pytlíčky jsou látkové? Je to vaše práce?
    Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za pochvalu! :-) Pytlíčky jsem šila kdysi... Tahle Už je máme roky... Šetříme tak přírodu, že nemusíme kupovat vánoční papír a šetří to i čas při balení! :-) Krásné dny! Pavla

      Vymazat
  2. Krásně ozdobený stromeček v rustikálním stylu, úplně něco jiného než máme my. A krásně zabalené dárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji za pochvalu, mám tenhle styl ráda... A ušitými pytlíčky šetříme přírodu, nemusíme kupovat vánoční papír! :-))))

      Vymazat
  3. Pavli, ty "pidimidi" domečky nemají chybu .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, ty maličké se dělají hůř, ale máme z nich také radost! :-)

      Vymazat
  4. Nádherný stromeček! To je můj sen! Bohužel, zatím děti chtějí co největší a co nejbarevnější. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veliký a barvený stromeček je též jistě krásný! Hlavně, že udělá radost dětem! :-)

      Vymazat