sobota 23. února 2019

Dřevěné cedulky

Dřevěné cedulky s malovanými motivy


Tak Vám představuji svou slíbenou novinku, dřevěné cedulky... Snad se Vám budou líbit?



S prvními rozkvetlými sněženkami na zahradě jsem dostala chuť si  je namalovat, tak vznikl první motiv na první cedulce... 



S jarem mám spojené také ptáčky a Velikonoce, tak jsem si řekla, že namaluji i nějaké zajochy a vezmu s sebou cedulky na letošní jarmark do Malečova, na který se chystám 13.4. Nebo samozřejmě pokud se budou líbit někomu z Vás, mohu určitě poslat i poštou.... :-)



  Pak mne to malování tak pohltilo, že jsem (už ani nevím jak) přešla na hmyz... :-)



Všechny dřevěné cedulky jsem nejprve natřela bílou naředěnou barvou, namalovala na ně motivy, pa strhla hrany a ty jsem spolu s boky cedulek přetřela olejovým voskem, získaly tak příjemný patinový lem. Nakonec jsem k nim spolu s provázkovým okem k zavěšení přivázala papírové cedulky, na které jsem použila staré noviny a na ně natiskla zajíčky, brouky, berušky ap.
Mimochodem ty noviny jsou straší než já! :-))))


Ceny cedulek se budou pohybovat od 80,- do 130,- Kč podle velikosti... Jen co budu mít čas, vložím je do prodeje, nebo pokud se Vám nějaká zalíbí, můžete si o ni napsat na pastu@centrum.cz.
Budu se těšit na Váš zájem! :-)

Všem krásný slunečný víkend! 
♥ ♥ ♥








2 komentáře:

  1. Milá Pavli.
    Nádherné a nápadité. Hned si píši o sněženky.Jsem z nich nadšená.
    Tácek v předchozím příspěvku je krásný. Máte kouzelné ruce. Obdivuji.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za zájem i za pochvalu! Sněženky pošlu do mailíku.... A přeji krásný zbytek víkendu! Pavla

      Vymazat